Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

January 10, 2012

Contest I'm just beautiful ME By Aimie Diyanna

... keje sekolah banyak lagi tak buat + final exam dah dekat tapi dok gedik nak msuk contest-im-just-beautiful-me-by-aimie krkrrk;P..


Assalamualaikum 


Owh hye everyone ! 
Mempersembahkan diriku bersama gambar yg ku rasakan paling meletop, cun, kiut miut n etc

Ini dia >> sila jangan termuntah sebab ini adalah pilihan pengarang sendiri kwang3~~





Syarat kedua : Kenapa aku pilih gambar2 ini..

Sebabnya of course la aku rasa gambar ni paling lawa kan hihi..
Tapi yg paling penting aku suka sebab gambar ni baaaaanyak sangat kenangan.
These are taken 12 hours before I depart to my second hometown, Ehime, Japan.
Kinda like photography session for us. I love these ! I love these moments. I LOVE !
p.s juga merupakan hasil sentuhanku mengedit gambar menggunakan photoshop CS4 for the first time. Not bad la kan :)

Camera setting by me | using my baby Nikon D90 | Snap by my bff Aini Kadir | Taman Pertanian Cahaya Seri Alam, S.A Selangor.

Syarat ketiga : Komen tentang blog penganjur 

Secara jujurnya saya baru pertama kali melihat blog anda ini. Sebab saya ni bukan penulis blog tegar pon.
Selalu hangat2 tahi ayam huhu. Setelah saya godek2 sikit blog anda tadi, tahulah saya bahawa anda merupakan adik Yuna! Owhhh tak sangka :)
Tapi secara jujur I like your blog and your pics! Photogenic n cute okay.
Kalau awak nak tahu kenapa saya terdetik nak bukak blog awk tadi kan..
Time saya baca entry salah seorang girl yg saya follow ni, 
saya terlihat 
gambar ini 


dan hati saya terdetik,
eh lawanye baju die ni !! nak tengoklah nnti boleh buat baju raya hihihi~~
lepas dah klik, eh ada contest? ok jgk kalo joing ni haaahah..
tapi serious u look gojes in this picture :)


I tag Zaty , fatinaliyya , holic. Darlings, join this contest jom!

Dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim, saya menghantar link saya kepada anda dan berharap anda akan memilih saya sbg pemenang tettttttttt ;D


Semoga success selalu Aimie Diyanna :)


Oh, How I Prosper



I want this I want this I WANT !!







Dah lama sangat dah aku kepingin nak makan bendalah ni.
Dok asyik bukak tutp resepi lastly arini berjaya buwat jgk.
Perhatian : gambar kat atas ialah Prosperity Burger mcD punya bukan aku punya :D

Aku ni bukan jenis kaki fast food pon.. Kalo p mana2 aku suka cari food court yg ada jual nasik:)
Tapi time aku kecik2 lagi aku suka tengok iklan prosperity burger ni.
Nampak kaya and nampak sedap hahhaa!
Burger ni kan just jual time nk masuk new year je.
Time die sunggoh limited sampai aku tak pernah sempat nak beli.
Tapi last year aku berjaya jugak rasa for the first time.
Takdela sedap sangat pon sebab black pepper die punya kaw and pedasssssssss.
Aku tak suke sangat benda pedas huhu..
Sebab dah lama sangat teringin nak makan, aku pon terrajin la plak arini.
Balik sekolah teros buat.
I got minced beef in my freezer so here it is, beef prosperity burger !

p.s daging burger ok insyaallah sedap cuma roti je tak ngam :(
kat sini aku tak pernah jumpa lagi roti burger so aku gantikan ngn baguette bread.
taknak beli roti sandwich pasco sbb banyak sangat nnti tak habes.
Sekali baguette bread ni lagi mahal dan akibat malas nk patah balik, aku beli jugak.
Menyesal tak habes masuk kedai tu. Kedai kiut nak mampos roti punyalah kerasssss :(((




p.s baguettes bread tu keras gilaaa and susah nak potong.
Aku rasa lagi sedap baguettes 99 sen kat tecso nuh !
and aku tak paham kenapa omputeh suka mkn roti ni huhuhuh





burpppp kenyang.
gudbye prosperity burger !
Lets start healthy life style once again :)))