Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

February 12, 2011

Tilam Vono Ziana Zain?? Hueeeee =.="

Assalamualaikum
Hye hye hye !!


Hueee lama betoi xupdate belog.
Sebab aritu exam, tensen, malas, tade mood...
Hmmm now 1 more paper to go. Study lom start lagi.
Semalam n arini ribut (tempat laen di Jepun ribut salji, tp tempat aku angin ribut2 manja
 tanpa salji tp ais seketol due hakhak)
 n kawan aku cakap ribut tu dasat gila.
Sliding pintu umah n segala benda bergegar2 menyebabkn die taley tdo lepas subuh.
Aku pulak tdo mati xsedar hape sbb katil baru sgt selesa ^^
Sebelom ni tilam sekeping je smpai rase besi katil tu..
Tp ptg semalam dah tambah satu lagi tilam, n satu futon (selimut tebal)..
So opkos dibuai mimpi sampai xsedar hape.
Lending je rase fuwa fuwa(mksdnye rase naek trun mcm spring kat tilam vono tu hik! )

Tambah tambah lagi setelah siap melantak nasik n ayam Morocco..
HUisshhh mmg masyokkk ;)



Katil yg setahun sebelom ni setingkat dah jadi 4 tingkat yuhuuuu;)


Si Rilakkuma peneman tido n that Castrol pillow too^^




 Karpet baru yg kalerful n fuwa fuwa jgk! i loikee~~


Meja lepak lepak hohoh


On  Feb 11-21:36;  5 degrees in Matsuyama, Ehime Prefecture, Japan


 Red Ball * YEsss* My love


 Full House n The Owner





Nasi dan Ayam Morocco




" God, if I can’t have what I want, 
let me want what I have "


" Love doesn’t make the world go ’round; 
love is what makes the ride worthwhile "



And one more thing to be reminded, I didnt used my Nikon D90 to snap these pics,
instead I used Sony DSC-W350 Digital Camera owner by azie_shazika wth some editing by Picnic;)


Thankies for reading;)

4 comments:

k_Own said...

ahhh jeles nye ten !

shazika said...

wohaaaa...
kiut ngat katil mg tin...
1 blik sorg eh..


cepat la balik mesia.

Senorita Nadira said...

k own : ang jeles tang mne k Own? nk bantal castrol yg kiut tu jgk ke..?? hak3

azie : kiut tp rendah gile. xsampai sejengkal dari lantai tp skang dah tggi cket heheh;)

ok semggu ag aku kelikkkk...

Senorita Nadira said...

ni bukan bilik. Inilah nmenye rumah kat jepun huhu..bkk sliding tepi katil tu dapor tmpt men masak2;)