Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

July 18, 2012

Tutti Frutti Japan



Assalamualaikum !!



Dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim.. aku merasmikan balik blog aku yg serba daif dan kekurangan ni :)) Sapa2 yg rajin nak kira tu. kiralah berapa kurun dah belog aku ni tak di-update! alah update pon bukan ada orang nak baca pownn ! Tapi aku sayang belog ni.. at least aku ada ruang utk menulis time aku rasa nak menulis dan bercerita :) Ok enough membebel. Tak cukup masa ni. Minggu depan dah final exam ni. Minggu depan ???

Okay lihat sajalah gambar2 yg ada ye. Ni bukan TF pon. Kedai dessert biasa2 je kt kg kesayangan aku ni. Jeles punya pasal korang salu p TF kan! aku tanah pergi lagi~ Balik raya nnti memang aku nk p terjah ar !!






















nah amek kau. gambar sahaja. name pon blog saya jadi gambar saya lah yg mesti banyak kan??
 Byeeeeee !!

doakan saya boleh buat exam huhuhu



Love, 

NR


4 comments:

Marfatinriko said...

belanja la sekali mcm sodap je tu

Maya Irmayanti said...

Dear lovely, this Award for you,..

Mudahan berkenan ya, makasi
:* smooch!

sitirohaida said...

sane pun ade tutty fruity yerk..salam kenal ..

Raihan Idris said...

kat mana tu ye??cam sedap je..dahla saya ni feberet eskem....;)

VITAMIN UNTUK KULIT CANTIK