Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

November 7, 2011

Salam Aidiladha !



Assalamualaikum




Hui rindu betoi kat famili aku kat kampung nun jauh disana tuh!
Raya kot tapi nak wat cemana dah takda rezeki nak beraya bersama
yg tersayam.
Dah dapat chance raya tahun ni pon dah cukup bagos, alhamdulillah.

Sejak dua tiga hari ni hidup macam lintang pukang.
Semalam tido pukul 3 setengah pagi.
Buat ape tido lambat?
Masak untuk juadah hari raya lerrrrr..
Kat umah ma yg buat semua aku tengok dan ngap je!
Ambek ko kena buat sendiri kali nih.
Betollah orang kata memang besar jasa seorang ibu.
I LOVE U MA mmmmmuachhhh !!

Aku masak ape sangatnye. 
Setakat red velvet cupcakes, sayur lodeh, nasik impit dan sambal ikan bilis saja.
Ma masak nasik beriyani ngan gulai ayam kampung relax jerk!
Owh pagi tadi kalut p sembahyang ngan meredah hujan p tempat semayang raya dengan basikal dan payung.
huh abeh kuah lodeh aku tumpah naseb baek sikit aje :(
Sambutan hari raya yg sangat sederhana diraikan bersama all muslims sekitar Matsuyama, Ehime.
Banyak gila juadah dari pelbagai negara sedap2 woooiii.
Tapi aku tak sempat nak makan sate. kecewa 37 kali.


Ok lah jom usha gambar sekejap.



kami sahaja gadis2 malaysian di bumi matsuyama ini huhu

 apam polkadots kak wani yg dah jadi apam ladybirds 

red velvet cupcakes aku yg dah jadi coklat velvet cupcakes

 juadah dari negara ape pon aku tatau. tak empat nk makan licin huh

ayam masak merah kawan aku ira yg aku just nampak tinggal bekas kosong je :(

juadah hari raya dari malaysia, indonesia, arab, bangladesh etc.

 suasana meriah dengan adanya kanak2




 yousuff demam. sian yousuff.
owh orang tgh beratur amek makanan.



ok lah jom tido. esok dah sekolah:(

babai you alls.
happy eid mubarak ! :)




2 comments:

laskar pelangi said...

yummy! sedapppp tengok segala jenis makanan tu..wohoooo~

Holic said...

pandai buat cupcake?nak !!