Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

April 14, 2012

Happy Shopping




Assalamualaikum




Kepada anda yg ingin membel-belah secara online, jemputlah ke online shop saya:)


NrNadira Online Shop



Saya menjual barangan dari Japan and korea secara pre-order.
Order dahulu, bayar kemudian apabila barang sudah confirm ada ditangan saya.
Pre-order mungkin mengambil masa selama 2-3 minggu so hanya orang yg bersabar sahaja
dialu-alukan :)

Item's price are including postage from Japan to your place.























Keep update to grab the latest, greatest items !

Happy Shopping people ! :))




3 comments:

shazika said...

kuten nad! yey! dah start blogshop. tahniah! aku support mung ten

shazika said...

kuten nad! yey! dah start blogshop. tahniah! aku support mung ten

Senorita Nadira said...

thanks azie ! sebarkan online shop aku ni taw.. mula2 kne kenalkan kat org dlu..mklumlah aku tak fofular mcm fatin2 yg len yg tak prlukan advertisement hahha