Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

January 11, 2011

Jom Jalan Lagi ! Minatomirai, Yokohama Bhg 2

sejurus daripada sambungan entry tadik....



sangat cantek bukan?


Jadi silalah percaya ckp saya bhawa bende ni mmg berputar dgn ligatnye.


Ini snap dari ferris wheel. Kitorang naek tyme senja sgt lawa scenery tyme ni.
So kalo nmpak reflection tu, abaikan jela eh. Naseb gambar ni xgelap je. Dah abeh gwa godek camera setting tyme kat atas tu sampai ferris sampai bawah balik pon zxsedar huk3...













Boolat itu saya !^^




Ini best shot i loikeeee !! (pilihan fotog sendri keh3)


 Studio purikura.


Hasilnya !


 Nak mata cantek mcm tu....


Nak jadi comel cam model rambut kalerful tu....


Rombongan cik Kiah beransur pulang...


Sweet memory for 2011! ^^


Mereka seronok menapau pak cik tu punyer crepe.


 Hmmm banana crepe sedap jugok nih.


Dah siap jalan jom balik kg !


Love this! 


Bye2 Cosmo World 




Yessss akhirnya abeh jgk entry neh alhamdulillah....
Feel free to comment anything okeh.
Luv u all lah papai^^


p/s* akibat berjalan sakan pada mlm tu, aku berlarian ke Tokyo Sta. untuk naek bas pulang ke kg tercintaku.
         Tyme tu mnentukan aku ditinggalkan pak cik bas ke tak ar.
         Aku keluar dari train teros berlari cari bas tanpa hala tuju. lari n lari n lari.
         Lari mengalahkan peserta The Amazing Race beb! Aku lagi amazing kot kah3
         Seb bek xkene tggal. Mekaseh pak cik bus. lebiyuh^^


8 comments:

Anonymous said...

gambar cantik2...

Senorita Nadira said...

mekaseh^^ ngah blaja lagi ni heheh..

shazika said...

tin..lawa ngat tempat tu...penuh warne warni..

ceceh, makin pro tgkp gambar..hahaha...

Unknown said...

teringinnyee...nak gi sane..!!
mamat2 sane mesti encem2..!!

Senorita Nadira said...

azie: haaa mmg cantek gila.. tulah aku dah try da best dah godek2 camera tu seb bek xgelap hhuu..

Senorita Nadira said...

che_qill : haaa datangla cuti2 kat jepun.. mmg kalo jln2 kat jepun berbaloi2 lah kite ckp.. sume bnde mmg superblah^^

oshinz said...

yeay.. seronok la. tengok pic pun da terase keseronokan tu. ehehe.

Senorita Nadira said...

haa kan2? p mne2 theme park pon mmg best heheh..