Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

December 28, 2011

Love You Like A Love Song


Currently listening to this awesome song ! Love You Like A LOve Song




Assalamualaikum



Okay. Aku adalah seorang yg betol2 hangat2 tahi ayam.
Selalu promise kat diri aku nak update this blog tapi hampeh.
Okay aku try juga hari ni mengupdate.
Tengah winter break sekarang. Almost 17 days start from 24Dec to 9Jan.
What to do? Sekarang pon aku dah mati kutu tak tahu nak buat ape uwarghhhh :((((

Xmas pada tahun ni pon dah berlalu dengan jayanya. 
Semestinya aku tidak meraikannya lah kan.
Tapi bila menjelmanya xmas ni, biasanya kat shopping complex diorang hias2 pokok xmas
n something yg comel2 kat centre of the mall kan.
Ala~~ macam kat mid valley tu~~
Ok cakap sal midVal. dolu aku pernah raya haji kat situ ngn kawan aku ni Aini sayam.
Gara-gara lambat ke masjid untuk solat raya haji, usai bersalaman dgn para
muslimah di masjid tersebut, kami membawa diri ke midVal utk menjamu makan pagi dan
tengah hari sebab cafe tutup. Kesian gila dowh.
Sebabkan pokok xmas n segala benda kat situ comel2, kitorang pulun dok bergambar dua orang,
pagi2 buta kowt. ape boleyyyhh? huhuhuu :(((
kan kujadikan ini kenangan terindah dalam hidupku.

Khamis lepas, 22Dec aku ngn kawan2 aku p lah satu tempat ni ada Illuminations.
Serius cantik gila. Dia macam ala2 I-city jugakla, tapi kat sini kecik sikit tapi
illuminations dia sangatlah superb. Bagi aku la, bagi orang laen aku tataw..





























Time kitorang p ni gila sejukkkkkk. Tangan n satu badan beku !
Jari tak rasa ape dah nak setting kamera pon rasa mcm parkinson. huhu.
Lepas tu kitorang p kedai halal makan nasik beriyani ngn ayam tandoori. Sedap sangat3.
Memang kenikmatan yg tiada di mana2. Okay aku tak nak ingat dah nanti perut jadi lapar.

Okay sekian sahaja. Tolonglah bersambung lagi esok dan hari seterusnya.
Bye2 n sweet dream bebeh :)


2 comments:

aini kadir said...

haha.oke.sy ingat kenangan itu.ada orang tanak p solat sunat raya.sekali mang tak sempat pon kn.alih2 bersuka ria di mid pakai baju kurung.sweeet

Senorita Nadira said...

hahahahha! kan....
saya lah tu mula2 tanak p huhu~~
pastu mnyesal. tapi kenangan ni mmg takleh lupa. tiba aje raya haji msti ingat :D