Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

January 7, 2012

New Reoma World !



Assalamualaikum !
dan Selamat Tahun Baru 2012 :)


Ok aku mengaku akulah insan paling lembap, paling malas, paling tidak bertanggungjawab,
paling tidak komitmen dan paling tidak bla bla bla....
Skang baru aku nk wish selamat tahun baru kan?
Orang laen siap buat special entry lagi haku?
Membiarkan 1hb terlepas dengan begitu sahaja.
Azam baru ade okay walaupun diset kan pada 1 or 2 hb Januari 2012 hak3!
azam 1 : banyakkan amalan menuju hari kematian.
azam 2 : kurangkan xtvt bergossip, mengumpat dan mengata.
azam 3 : menahan diri daripada perasaan angkuh dan marah.
azam 4 : memupuk tahap kesabaran yg tinggi dalam diri memandangkan aku sekarang dikelilingi
manusia2 yg bermcam2 gayanya. yg memang menguji kesabaran lah habaq kat hang!
azam 5: seperti azam2 pada tahun sebelomnya iaitu komitmen dan bersemangat tinggi utk KURUS:D

Semoga azam2 ku ini menjadi pada tahun ini aminnnnn...

Walaupun aku tidak berperasaan pada hari countdown menuju 2012, namun tahun baru ini
memang terisi dengan perkara2 yang aku sangatttttttt suka.
Sebabnya, kawan baek aku datang berkunjung ke sini dan kami keluar meronggeng dari pagi sehingga malam. The best girls day out lah boleh aku cakap!
Kitorang yg sekepala ini keluar dan memang ngam lah. Takde tensen2 nk fikir pasal orang laen.
I really hate keluar dengan orang yg tak sekepala.
Like nk suruh dengar cakap dia saja. Pandangan orang laen taknak dengar langsung teros menghentam.
I'd better silent daripada buang karan bercakap dgn orang yg macam ni. Kite yg sakit hati nnti.
Kat sini ADA je orang mcm ni. Sorry to say aku sangat menyampah nak keluar dgn dia.
Better tak payah ajak dia keluar sama hahahahahah! (ok aku sangat kejam)

Marilah kita menyemak gambar2 yg tak seberapa ni



















Kalo aku pergi tempat macam ni, mesti teringat kat anak2 sedaraku.
alangkah seronoknya kalo dapat bawak mereka tapi apakan daya daku tak mampu.

Permulaan 2012 yg sangat best diharapkan aku mampu bertahan lagi pada tahun ini.
Bertahan nad bertahan.
Thanks to my besties!
seronok dapat lepak ngn korang Masdyana n Mira.
Love u olssss!! 

bye2



ps. aku dah tak takut sangat dah naek roller coaster:)
ps. sedeh tak dapat makan nasik beriyani sbb kedai tutup:(
ps. maen roller coaster time hujan+salji=sangat kimochiiii! (syoik)


5 comments:

laskar pelangi said...

seronoknyaaaa dia kat sana:)
suka tengok gambar tu semua:))

Senorita Nadira said...

mmg seronok sangat p sana! takde org sangat sampai kitorang naek roller coaster 2 kali sbb tayah nk beratur hihi~~

Dekna said...

reoma world?
igtkan rilakkuma ..hee

shazika said...

derak sokmo kuten nad..hehehe

Senorita Nadira said...

zaty : hahaha!! kt tmpt ni lgsg tade rilakkuma :)

azie : mane ade derak sokmo ! cuti 2 minggu ni mnggu pertama dok berhibernasi lam umah. sari due je kuar nye huhuhu