Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

November 23, 2010

GAKUSAI 学際 versi 2

 Assalamualaikum..


HARI KEDUA : AHAD

Pada sabtu malamnya kami memulakan kerja memasak jam 8:30 malam.

Oleh sebab roti jala tak berapa nak laku pada hari sabtu tu, kami bercadang menambahkan kuantiti cucur udang sebanyak 3 kilo gandum. Pada hari sebelumnya kami membuat 2 kilo gandum sahaja. Tidak disangka sangka cucur udang ni laku giler padahal baru diperkenalkan tahun ini !

Karipap juga digandakan dua kali pembuatannya memandangkan karipap abeh licin dijual pada hari sebelomnya. Saya tidak menguli pada hari ni. Akibat dari ketersunggohan menguli pada hari sebelomnya, tangan kanan saya telah mengalami kekejangan. Sunggoh, tak tipu.

Dan saya banyak mencuri banyak tulang pada hari ini kerana tuttttt..... ( sebabnya dirahsiakan )







Gedik2 santai.
Di Ehime ni, hanya kami berempat undergraduate Malaysian perempuan yang ada.
Sunyi gilos okeh! 



Ini Picak. Menjadi model nasi goreng saya sebentar.



saya sedang membaham air anggur wink3~~



Ini gerai negara Palestine. Masakan sangat simple tapi walah~~


Mereka beraksi.



Tutup gerai jam 4 petang. Alhamdulillah makanan semua sold out. Fulus masyok..




hari kedua selesai !! Minna otsukaresamadeshita!




carta organisasi



Ini kak wani. The big Boss of the day.



Ini Nisa. Pakar roti jala.



Ini yassir. Pakar peng`otter` karipap.



Ini Sapik. Nampak otai tapi senanye tak langsung !
Pakar nasi goreng.




JOm melencong sebentar sekitar AIDAI GAKUSAI......















owh letehnya. tamat sudah riwayat cerita ini!

Papai~~

p/s: I miss him damn so muchhhhh :-(

No comments: