Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

December 4, 2010

Wanna Noe Senorita Nadira ?

Assalamualaikum ! ^^



Hye babes2 yang kat luaq sane tu..
Hmm hari ini jom kita berkenalan dengan diri sendiri yer.
Bende ini telah ditag oleh kawan saya iaitu zaty .

So why not kita cube try test !!
yeay !!







aku guess mesti ade yang tataw name sebenar aku iaitu fathin nadhirah binti ab rahim.
alhamdulillah aku da 20 tahun hidop di muka bumi Allah swt ini dengan tanpa segan silunya huhu..
my d.o.b is on march 13. hafal jgn xhafal. wat reminder dalam hp sekali.
selama 20 tahun ni, aku rase aku x penah celebrate bufday aku pon.sdeyh woooo :-(
aku asal dari kelate. aku cakap memang bau budula. sory la weyyy..
dan aku juga suke akan jejaka dari kelate. entah kenape la ye. hmm sebab ada aura budu barangkali.
aku anak kedua bongsu.aka anak ke 8 out of 10.
aku sayang ma abah dan family besarkuh!
dan aku juga sayang akan cik abe kuh!
sekarang aku di ujung pelosok dunia mengharungi liku liku hidop umpama ular kena palu ni.
aku sangat sunyi di sini. 
hidopku hari hari hanya berdua iaitu bersama cik desktop ! cik okay bukan encik.
hmm aku seorang yg pemalas untuk belaja.
bab laen aku sangat rajin pula. eg: meronggeng tak tentu pasal, soppim n etc.
aku adalah orang yang sangat kuat cemburu.
aku cepat jeles jikalau orang itu lagi rajin dari aku, lagi comel dari aku. sunggoh terok bukan?
sejak dua menjak ni aku sangat suka akan makanan.
jadi secara tak langsungya, aku menjadi seorang yg cekap memasak. wah hebat!
dulu aku ada cita cita. tapi sekarang macam tak ade je..
kengkadang aku jengkel dengan manusia sekeliling aku.
kengkadang juga aku menjadi jengkel dengan diri sendiri.
goal utama aku sekarang : blaja bebetol sampai dapat degree dan pulang ke Malaysia dengan gembiranya tanpa repeat year !!
aku seorang yang tidak kuat. 
semakin hari diriku menjadi semakin sensitip . 
dan sebenarnya aku tidak yakin dengan diri aku sendiri.


owh Tuhan bantulah hambaMu ini...



ok, tamatlah riwayat cerita aku.
bye2 and have a nice weekend uols ! ^^

No comments: