Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

October 14, 2011

Erkkk artis ke??



Assalamualaikum
Здравствуйте! :p




Kesinambungan daripada entry yang sebelomnya..






................................................................................................................




Pakai pakaian macam ni artis ke??
Kitorang dua orang ni pakai over sangat ke?
Rasenya mcam biase je baju pon tade brand kowt
Kenapa mesti dok mengata yg kitorang ni artissss??
Urghhhh!!
menyampah. tak suka. fullstop.
Orang kat Malaysia pon bergaya sakan takkan kita nak temgok aje? krkrrk






Entry ini berbaur marah dan berkecil hati mungkin.
Tapi aku takdalah terasa sangat yg diorang dok mengata
kat aku sbb aku sedarla kan aku ni mcm mana.
Gemuk pon aku, hitam pon aku jugak.
Tapi kesianla sape2 yg jadi mangsa tu.

Sila ambek iktibar okay.

Jangan sekali kali dok mengata kat orang.
Semua orang ada gaya masing2 kan..
Kena atas batang hidung sendiri satu hari nanti baru hampa taw!!



Sekian harap maklum :)

5 comments:

Cik NurulZaty said...

ilek ilek ten

eh dorang puji macam artis ...
tu bukan mengata..
tu puji kan...

:)sbb korang nmpk lawa n gojes..sbb tu kot dorang samakan dgn artis..

:) cube amik as a compliment..hehe

btw. mmg ten n kwn2 ten sume lawa lawa la~

shazika said...

relex la tin..
retiss..

asalkan mg selesa ngn pe yg d pakai.
chill babe

hairul azizi said...

mantap lighting…
nice pic

strawberrycincau said...

chill akak comel!! heee.. xpe2, kite suke dtg bace blog kamu sbb suke tngok gmbr2 cntik2 dan cun2.. nomal lah tu bergaye ikut fesyen.. ambik kata2 diorang sbg pujian.. jgn emo2 tau.. ;))

adzuan aziz said...

aiseh.mintak maap la kalau macam ni.