Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

October 20, 2011

Indah Permainya Pantai Di Kampungku !


Assalamualaikum 





Hari ni entry gambar sahaja.
Susah jugak kalau mulut becok saya ni dok mengata sana sini.
Nanti banyak hati pulak yang terasa.
Kita tak mau benda ini terjadi lagi.
TAMAU.
No No No No~~~
Betolla pepatah yang mengatakan,
Berapalah tajam pisau parang, tajamlah lagi mulut manusia
huhuhu..
(maafkan saya jika ada hati yg tersinggung sebelom dan selepas ini)
Sunggoh, tiada niat laen melainkan untuk 
meluahkan isi hati saya dan memuhasabah
diri saya sendiri.
Saya hanya insan biasa yg tak terlepas daripada membuat kesilapan.
Saya suka menulis, berceloteh dalam blog saya ni maka jika
ada kata2 yg menyinggung prasaan saudara dan saudari sekalian,
harap dimaafkan .
SUNGGOH, saya tidak pernah ada musuh dan saya pon tak ingin membuat musuh
dan menjadi musuh orang laen.
Saya takotttttttt huhuhuh  :|


ok. tukar topik.


Ini punya cerita sudah lama.
Dalam sebulan yang lepas kot.
Time aku balik Malaysia for summer break hari tu.
Seriously, cuti kali ni merupakan cuti yg sangat bermakna.
Mungkin sbelom ni jiwa aku selalu kacau,
tp bila dah balik ke kg halaman,
bergurau senda dengan lebeh kurang 15 orang anak buah aku,
aku rasa segala kekacauan itu lenyap teros daripada fikiran aku!
Betollah orang kata anak2 mmg rezeki daripada Tuhan.
(aku pon nak buwat anak cepat2 lah kalo macam ni hak3!!)

Kali ni aku melepak dan ambil angin di Pantai Sri Tujuh, Tumpat, Kelantan.
Girls Day Out mungkin sebab aku p ngn adik, sis n anak sedara..
 ni anak buah aku yg ke entah ke berapa, nama dia Airis Arissa.
umo 2 tahun, ganas sikit walaupon perempuan,
suka tengok baby tv sambil minum susu dan bermain telinga umi nya
tapi penakot air pantai (air kolam tak takot langsung pulak! )
jadi aku sbg mak sedarenya mencoba sedaya upaya supaya dia tak takot ngn air pantai.

percobaan membuat dia senyum. muka dia cuak habes tanak turun ke pantai.

entah ape yg dia membebel pon aku tatau.
tapi dia dok tunjuk2 air pantai.
sebatu die dok dari air pantai tu sbb takot kaki terkena ombak pantai hahah!!

semakin mendekati

dekat lagi

and finally she stepped out to the beach!
BRAVO kakak!! 

p.s siap join kanak2 laen mandi pantai  ngn parents diorang lagi kau! :P

ini sis aku n kawan dia
ini pulak adek aku


Owh sebelom tu kitorang dah melantak mee jambo.
apakah itu mee jambo?? 
jeng3~~


ok lah korang ! selamat beristirehat! 
papai :))))))))


p.s gila harini aku jadi model tiang utk ukur jalan!
gila penat woiiiii. tapi pengalaman ni n maybe berguna utk masa hadapan.
civil engineer lah katakan.... ukur jalan tu biasala huhuhuhuhu

2 comments:

zety said...

lama jugak tak pegi pantai.
overseas study ape sis?

Senorita Nadira said...

p la pantai besttttt:)))))
owh kite study engineering je huhu