Cool People

loveYouloveYou

Daisypath Anniversary tickers

October 27, 2011

Kesayangan Saya


Assalamualaikum 



Wahai blog, sudah lama kita tidak ketemu.
Aku rindu bangat dong sama kamu :DD

27th October 2011-Thursday-Current room temperature 13 degrees celcius!
Sejuk makkkkkkkkk :((((
Dua 3 hari lepas hujan, lepas hujan teros menjadi sejuk begini. 
Beginilah keadaan negara yg mempunyai 4 musim.
Kejap hujan, kejap panas, kejap mendung, pendek kata cuaca yg tidak menentu lah.
Sampai abeh jerawat aku tumbuh merata di muka (erk ada kaitan ke?)
Owhhhh noooooo :((((((((

Ok hari ni sejarah telah dicipta. Aku keluar rumah pergi sekolah pagi2 buta lagi (8:15am)
dan pulang hari sudah malam (6pm).
Perghh rajin gila aku sekolah kan??
Owh hari ni jugak aku dan group aku selesai mengukur jalan.
Ukur bukan sebarang ukur bro, dok ulang benda sama dekat 3 kali.
Tapi lastly, bacchiri-shimashita!!
Teacher assistant siap puji lagi , wah cantik dan kemas lukisan ! (dalam bahasa jepun :P)
MORAL : dont give up dan buat kerja biar lambat asal error tak banyak sangat:D

Yg paling kelakar, budak dari negara China group aku cakap, aiiishhh pelek ni takde error langsung. 
perfect sangat ni. hahahahahhah!!
yelah mcm tak percaya benda yg susah tu menjadi begitu perfect hasil kerjasama 4 jasad.
Tapi alhamdulillahhhhh dah selesai dah pon :)


Celoteh hari ni itu sahaja.
Jom usha photos insan kesayangan saya :)


yang ni kitorang panggil twinkle sbb diorang twin :)
 

lil Zafeerah Fitri


and his brother Zafeer Aidil 



Aryan Haris aka Ebok


and his sister  Airis Arissa aka kakak



ni pulak Diani Irdina aka Dian

yg ni menurun mak sedara dia.
setiap gambar posing laen2 tak payah disuruh2.mantap sunggoh.

bersama abg long nya Syed Afiq Afham



yang ni paling bongsu. Nur Qaseh




Comel2 sunggoh anak buah aku ni.
Kalo aku nak balik Malaysia pon sebab aku nak tengok diorang2 nilah.
Rindu kot nak tengok gelagat diorang. Macam2 !

Harap dengan gambar2 ni aku mampu bertahan menunggu masa utk
pulang ke kampung raya tahun depan insyaallah~~



p.s cek ten mish u allll sooooooooo much !! mmmmuaaahhhh10x !!

No comments: